AgriMedia kiest voor het structureren van de advertentieworkflow voor Ad2Print/Banner2Base

In de afgelopen week heeft het verkoopteam van AgriMedia – in samenwerking met Service for Publishers – de workflow voor het aanleveren van advertentiemateriaal opnieuw ingericht.

Afgelopen vrijdag is de nieuwe workflow live gegaan met de uitgave “Veehouderij Techniek”. Door deze nieuwe workflow ontvangen onze adverteerders op verschillende momenten voor de deadline automatisch een herinnering voor de aanlevering van het materiaal.

Via een link in de herinneringsmail worden adverteerders gestimuleerd het advertentiemateriaal (lees: banners, advertorials, advertenties) te uploaden via de aangegeven link. Het advertentiemateriaal wordt vervolgens geautomatiseerd gecontroleerd op technische verwerkbaarheid. De adverteerder krijgt per ommegaande bericht of het materiaal voldoet of dat er fouten in het bestand zitten.

Jos Koene (Service for Publishers): “De implementatie bij AgriMedia verliep op rolletjes. De frisse opmerkzame blik van de nieuwe gebruikers was prettig en leidde na wat eenvoudig programmeerwerk tot extra mogelijkheden. Daarnaast is het voor een bedrijf altijd een bijzonder moment, om niet te zeggen angstig moment, om gangbare werkwijzen los te laten en over te dragen aan systemen. Bij AgriMedia bleek men niet bang en zijn de eerste aanleverspecificaties binnen een week na start implementatie automatisch verzonden. Chapeau!”

Jean-Paul Reparon (AgriMedia): “AgriMedia hoopt met de implementatie van Ad2Print & Banner2Base de interne workflow te stroomlijnen en het serviceniveau richting onze adverteerders te verhogen door ze te ondersteunen in het aanleveren van goed reproduceerbaar advertentiemateriaal. We zijn zeer content met de snelle implementatie van het systeem door ons verkoopteam en de bereidwilligheid van Service for Publishers om snel de gewenste aanpassingen te doen. We kijken uit naar het vervolg”.

Voor meer informatie over Ad2Print/Banner2Base kunt u terecht bij Jos Koene (020-3309670) .

Ons nieuws
SAC opnieuw hoofdsponsor Geiten Event

Melkmachinefabrikant SAC is opnieuw hoofdsponsor van het Nationaal Geiten Event op zaterdag 9 september 2023 in de IJsselhallen in Zwolle. Zichtbaar zijn waar het kan. De afgelopen jaren heeft SAC dat gedaan door de inzet van contentmarketing en deelname aan verschillende evenementen. In gesprek gaan, ideeën uitwisselen en weer aanwezig zijn voor de eindgebruikers. Met […]

Melken voor Morgen
Boumatic hoofsponsor Melken voor Morgen Rundveehouderij

Melkmachinefabrikant Boumatic is hoofdsponsor van Melken voor Morgen, het evenement dat vakblad Veehouderij Techniek houdt op donderdag 12 oktober 2023 ‘BouMatic is één van de weinige wereldwijde full-line aanbieders van melktechniek en melksystemen. Onze visie op de melkveehouderij van de toekomst steunt steeds op 5 pijlers: de financiële gezondheid van onze melkveehouders, een goede werk-privé […]

V-focus website vernieuwd

De website van V-focus is vernieuwd. Het vakblad dat wordt uitgegeven door AgriMedia wordt gelezen door adviseurs, bestuurders en beleidsmakers in de veehouderijsectoren. Het blad bestaat uit drie rubrieken, met elk een eigen karakter. De nieuwe website biedt naast nieuws en achtergrond uit de veehouderij ook een verhoogde service voor abonnees. Dat wordt bewerkstelligd door […]

NederlandsEnglishFrançaisDeutschItaliano